perjantai 11. tammikuuta 2013

Uusivuosi ja ...




Mika

...uudet kujeet.
Tällä kertaa tosiaan on niin, paljon on tapahtunut sitten viime vuoden.

Jos aloitetaan kalusto asialla. Runko on päivitetty. Pitkä aikainen haave on toteutettu, kameran kenno on kasvanut täyteen. Uutena runkona siis 5D, pitkään arvoin 6D ja kahden 5D:n välillä.
6D jäi pois ehkä kokonsa takia ja nappien eri sijoittelun kuin mihin olen 50D ja 7D:n ( niin ja mainittakoon, että 7D on vaimon kamera) kanssa tottunut.
Kovin montaa kuvaa en ole ehtinyt uudella rungolla ottaa. Aika on mennyt käsitellessä kaikki lempikuvani uudestaan. Syynä on että olen ne alunperin laittanut liian pieneen kokoon, ja nyt haluan niistä parhaan mahdollisen irti.

Toinen asia, olen vihdoin saanut omat nettisivut.
Pitkään olen noita haaveilut ja välillä itsekkin niitä koittanut vääntää. Nyt jouduin kuitenkin apua pyyttämään. Sivuista halusin mahdollisimman yksinkertaiset, toimivat ja persoonalliset.
Tuo persoonallisuus on vaikea toteuttaa jos haluaa pitää sivut selkeänä. Ihan sellaisia mitä alunperin visioin niin sivuista ei tullut, mutta olen tosi tyytyväinen. (kiitos Joni)
Ehkä en mitään kovin omaperäistä  niihin keksinyt, mutta itseni näköiset ne ovat.

Multa on aina välillä kyselty, että saako mun valokuvilla peittää sen reiän seinällä?
Kovasti on lämmittänyt moiset kyselyt. No nyt mun kuvia voi tuolta sivujen kautta ostaa.
Niille joille olen kuviani luvannut niin ei tarvitse mennä kassan kautta, mielelläni ne annan.
En kuva myynnillä varmasti rikastu, mutta onpahan nyt niiden ostaminen mahdollista.

Kuvat.fi sivun lopetan kun siitä maksettu kausi loppuu. En tiedä miten käy Näpäyksille? Koska avasin uuden blogin sivujeni yhteyteen. Koska nettisivuille tulee päivityksiä harvoin (pyrin laittamaan sinne vain parhaita kuvia) niin blogiin päivittelen useimmin kuvia. Ja lähinnä kuvia, koska toivon, että se on vahvempi puoli kuin kirjoittaminen?
Samoin Facebook ja Google sinne laittelen monipuolisemmin kuvia.

Käykää kurkkaamassa nuo sivut ja tietty toivon, että seuraatte mua tuolla sosiaalisessa mediassa jos siellä pyöritte?
Mukava olisi kuulla palautetta sivuista, ja tietenkin kuvista.



Niin ja se 5D oli mark kolmonen, osoite mihin seuraavaksi meette oli
http://www.mikasuutari.net/

Hyvät (myöhäiset) uudet vuodet kaikille :)

Mika

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti